Information Corona - Covid-19 

Komplett följer utvecklingen av Coronaviruset noga och förhåller oss till de riktlinjer som rekommenderas från myndigheterna för att både skydda våra kunder och anställda. Här har vi samlat all information du behöver för att handla tryggt hos Komplett.se

 

FAQ – vanliga frågor:

Hur påverkas leveranstiden av situationen vi befinner oss i? 

På varje produkt- och eventuell ordersida uppdateras lagersaldot automatisk baserat på aktuellt lagersaldo och förväntade leveranstider från vår leverantör. Där kommer alltid den senaste informationen kring varors tillgänglighet på Komplett.se. Vidare har våra transportörer rapporterat att de inte har några utmaningar att leverera i tid och därmed ser vi liten risk för förseninga

 

Är det fortfarande möjligt att hämta paket på Pick-Up-Point i Göteborg? 

Ja, det är fortfarande möjligt att hämta paket i vår Pick-Up-Point. Vi har vidtagit försiktighetsåtgärder för att minska risken för smittrisken och det kommer inte att påverka leveransen av era paket. 

 

Kommer kundservice vara öppet som vanligt?

Kundservice har tills vidare vanliga öppettider men vi har högre volymer på frågor än normalt så tyvärr kan ni få vänta lite längre. Ledsen för eventuellt besvär och vi ber om er förståelse. Du kan ta kontakt via chat, e-post eller telefon. Läs mer här. 

 

Kommer det vara möjligt att beställa med hemleverans?

Det är fortsatt möjligt att beställa med hemleverans. Men det kommer inte vara möjligt att beställa tilläggstjänster så som avemballering, bärhjälp in i hushållet eller retur av EE-avfall.  

 

Order beställt med tilläggstjänster

Det kommer inte vara möjligt att beställa tilläggstjänster så som avemballering, bärhjälp in i hushållet eller retur av EE-avfall.