Information Corona - Covid-19 

Komplett följer utvecklingen av Coronaviruset noga och förhåller oss till de riktlinjer som rekommenderas från myndigheterna för att både skydda våra kunder och anställda. Här har vi samlat all information du behöver för att handla tryggt hos Komplett Företag.

FAQ - vanliga frågor:

Hur påverkas leveranstiden av situationen vi befinner oss i?

På varje produkt- och eventuell ordersida uppdateras lagersaldot automatiskt baserat på aktueltl lagersaldo och förväntade levernastider från vår leverantör. Där kommer alltid den senaste informationen kring varors tillgänglighet på komplett.se. Vidare har våra transportörer rapporterat att de inte har några utmaningar att leverera i tid och därmed ser vi liten risk för förseningar. Men med anledning av myndigheternas rekommendationer kring Coronaviruset är det många företag som kan vara obemannade framöver. Vi ber er därför säkra upp att angiven leveransadress är bemannad.

Är det fortfarande möjligt att hämta paket på Pick-Up-Point Göteborg?

Ja det är fortfarande möjligt att hämta paket i vår Pick-Up-Point. Vi har vidtagit försiktighetsåtgärder för att minska risken för smittspridning och det kommer inte att påverka leveransen av era paket.

Finns det möjlighet att få varorna levererade till hemmakontoret?

För att göra vardagen enklare och tryggare för våra kunder erbjuder vi nu hemleverans. Var vänlig ta då kontakt med oss innan du lägger din order så hjälper vi dig att aktivera detta. En merkostnad kan dock tillkomma för detta

leveransalternativ.

Kommer kundservice att vara öppet som vanligt?

Kundservice har tills vidare vanliga öppettider men vi har högre volym på frågor än normalt så du kan tyvärr få vänta lite längre. Vi är ledsna för eventuella besvär det medför men ber om er förståelse. Du kan kontakta oss via e-post eller telefon. Läs mer här.