Zyxel

Support


Web: http://www.support.zyxel.se/

Epost: support@zyxel.se

 

Service/Reklamation

  1. Logga in på ditt konto och klicka på “Konto” I högra hörnet.
  2. Välj ”Orderöversikt och retur”
  3. Välj ”Levererade ordrar” eller sök efter tillverkaren under ”Sök i mina ordrar”
  4. I övre högra hörnet kan du välja att ”Returnera en vara”
  5. Välj det antal som du önskar returnera (oftast 1) samt uppgifter om clearing- och bankkonto(Har du inte möjlighet/anledning att fylla i kontonummer, fyller du upp fälten med nollor),
  6. Klicka på ”Returnera valda produkter”
  7. Välj returorsak som passar in på ditt ärende och ange felbeskrivning samt, om du varit i kontakt med oss via e-post, ditt ärendenummer.
  8. Serienummer skall anges om möjligt.
  9. Klicka på ”Välj leveransadress”
  10. Kontrollera adressen
  11. Klicka på ”Skicka returanmälan”

Om din returanmälan blir godkänd kommer du att erhålla ett e-mail innehållande tillvägagångssättet som följer eller begäran om komplettering. Returnera aldrig en produkt utan ett giltigt returnummer.

Konstateras din produkt som defekt enligt fabriksgarantin (inom garantitiden) så försöker vi i första hand reparera produkten. Om det inte går att reparera produkten ersätter vi dig med en ny eller likvärdig produkt. Har du egna önskemål så kan du skriva ner dessa i felbeskrivningen så tar vi hänsyn till dem i den mån vi kan.

Om vi inte hittar något fel på produkten i enlighet med din felbeskrivning kan du bli belastad en testavgift på 250:- inkl. moms samt returfrakt.