Zyxel
Support
Web: http://www.support.zyxel.se/
Epost: support@zyxel.se
Service/Reklamation
- Logga in på ditt konto och klicka på “Konto” I högra hörnet.
- Välj ”Orderöversikt och retur”
- Välj ”Levererade ordrar” eller sök efter tillverkaren under ”Sök i mina ordrar”
- I övre högra hörnet kan du välja att ”Returnera en vara”
- Välj det antal som du önskar returnera (oftast 1) samt uppgifter om clearing- och bankkonto(Har du inte möjlighet/anledning att fylla i kontonummer, fyller du upp fälten med nollor),
- Klicka på ”Returnera valda produkter”
- Välj returorsak som passar in på ditt ärende och ange felbeskrivning samt, om du varit i kontakt med oss via e-post, ditt ärendenummer.
- Serienummer skall anges om möjligt.
- Klicka på ”Välj leveransadress”
- Kontrollera adressen
- Klicka på ”Skicka returanmälan”
Om din returanmälan blir godkänd kommer du att erhålla ett e-mail innehållande tillvägagångssättet som följer eller begäran om komplettering. Returnera aldrig en produkt utan ett giltigt returnummer.
Konstateras din produkt som defekt enligt fabriksgarantin (inom garantitiden) så försöker vi i första hand reparera produkten. Om det inte går att reparera produkten ersätter vi dig med en ny eller likvärdig produkt. Har du egna önskemål så kan du skriva ner dessa i felbeskrivningen så tar vi hänsyn till dem i den mån vi kan.
Om vi inte hittar något fel på produkten i enlighet med din felbeskrivning kan du bli belastad en testavgift på 250:- inkl. moms samt returfrakt.