Kontakta oss

Chatta med oss

Måndag-Fredag: 09:00 - 18:00
Lördag-Söndag: 12:00 - 16:00

Ring oss

Måndag-Fredag: 09:00 - 18:00
Telefon 031-710 20 00

Skicka e-post

Kundservice: kundservice@komplett.se

Komplett Marketplace

Skicka in intresseanmälan här 
Mail: marketplace@komplett.com

 

 

Vanliga frågor just nu!

Kan jag få mitt kollinummer?
Kollinummer för din leverans skickas till dig via e-post när din order lämnat vårt lager. Tänk på att det kan ta upp till 24 timmar innan leveransen går att spåra (ordern har skickats, men är först spårbar när paketet når en svensk postterminal. 
Vi skickar våra produkter från vårt centrallager i Norge. Normal leveranstid är ca 1-3 vardagar.


Min order har status skickad men det står på PostNords sida att ni inte skickat ordern, vad gäller?
Vi skickar våra produkter från vårt centrallager i Norge och därför kan det ibland hända att leveranser ej blir spårbara de första 24 timmarna. Det går att spåra din leverans så fort paketet kommit fram till en postterminal i Sverige.


Leveranstid
Beställning som läggs innan kl. 12:00 helgfri vardag skickas samma dag, förutsatt att  produkten/produkterna du beställt finns i lager.

Normal leveranstid: 1-3 vardagar
Gäller ej Komplett PC


Komplett PC
Komplett PC byggs på beställning och har en produktionstid på ca 5-8 vardagar (förutsatt att alla delar finns i lager)

Normal leveranstid: 1-3 vardagar

Avisering via SMS
Har du råkat ange ett felaktigt telefonnummer för SMS-avisering inför leverans till Postombud? Var lugn, du kan alltid hämta ut ditt paket med hjälp av din legitimation och de fyra sista siffrorna i kollinumret.

  • Kollinummer finner du på ”Min sida” eller i leveransbekräftelsen som du får på e-post när din order skickats.

 

Öppet köp i 45 dagar (gäller endast privatkunder)
Om du ångrat dig och vill skicka tillbaka en produkt, så erbjuder vi 45 dagar öppet köp och fri retur.

  • Logga in på ditt kundkonto.
  • Klicka här för att komma till din orderöversikt.
  • Leta upp och klicka på den order du önskar returnera.
  • Välj ”Använd 45 dagar öppet köp” och följ instruktionerna. 

När vi mottagit din returansökan så får du information angående returprocessen via e-post. Önskar du en förbetald fraktsedel? Svara på mailet eller kontakta Kundservice så hjälper vi dig vidare.